środa, 24 lutego 2010

Diversity ....

Pewien fotograficzny blog zainspirował mnie do szerszego opisywania pewnych sytuacji . Potrzeba pisania dawno przestała być ważna, zapomniałam jak ciekawie opisywać sytuacje, aby były interesujące dla odwiedzających mojego bloga. Od dziś postaram się urozmaicić ta stronę o pewne ciekawostki aby nie był to tylko blog dokumentujący moja pracę zawodową. W ramach pierwszej ciekawostki - pobyt w Anglii z dnia na dzień wzbogaca mnie o doświadczenia muzyczne, wizualne i kulturowe. Od paru dni nie potrafię oderwać wzroku od grupy o nazwie Diversity. Grupa Streetdance która powaliła publiczność brytyjskiego Mam talent na kolana. Niesamowite choreografie przygotowane przez profesjonalnego choreografa Ashely’a Bonjo. Synchronizacja tej grupy jest niesamowita naprawde trzeba to zobaczyć. Polecam bardzo to ich stronę i oczywiście You Tube.

Brak komentarzy: